Може и така да е,ама....излиза,че на загрял двигател е по-лошо изгарянето(щото няма толкова пара),отколкото при студен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бял пушек!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщениеМоже и така да е,ама....излиза,че на загрял двигател е по-лошо изгарянето(щото няма толкова пара),отколкото при студен.
Е за това не се бях замислил,но има и друго обяснение на добре загрял двигател от един момент натам няма вече влага,конденз,следователно няма и как да се образува пара.А аз за по-добре края на месеца като се прибера в Благоевград ще я откарам да я погледне и доктора.Last edited by Кайо; d.m.y г., 16:31.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщениеЗначи това го прави при палене и докато загре добре,после намалява,а ако я разходя по магистралата и я натисна изчезва напълно.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщениеМоже и така да е,ама....излиза,че на загрял двигател е по-лошо изгарянето(щото няма толкова пара),отколкото при студен.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment