Известие

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Може и така да е,ама....излиза,че на загрял двигател е по-лошо изгарянето(щото няма толкова пара),отколкото при студен.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
      Може и така да е,ама....излиза,че на загрял двигател е по-лошо изгарянето(щото няма толкова пара),отколкото при студен.

      Е за това не се бях замислил,но има и друго обяснение на добре загрял двигател от един момент натам няма вече влага,конденз,следователно няма и как да се образува пара.А аз за по-добре края на месеца като се прибера в Благоевград ще я откарам да я погледне и доктора.
      Last edited by Кайо; d.m.y г., 16:31.
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
        Значи това го прави при палене и докато загре добре,после намалява,а ако я разходя по магистралата и я натисна изчезва напълно.
        Еми изчезва защото вече си загрял и генерацията
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
          Може и така да е,ама....излиза,че на загрял двигател е по-лошо изгарянето(щото няма толкова пара),отколкото при студен.
          На студено и дизелите пускат пара. Това е защото тръбите на генерацията не са загряти до работна температура.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment

          Working...
          X